ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Érvényes: 2012. február 15-től



Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a Szent János Hotel által nyújtott szolgáltatásokra terjed ki.

 

1) A Szolgáltató adatai:
Cím: Mórahalmi Rozsmalom Kft.
Levélcím:  6722 Szeged, Gutenberg. u. 12.
Telefon:  06-62 548-544
Fax:  06-62 548-545
E-mail: info@szentjanoshotel.hu
Internet: http://www.szentjanoshotel.hu

2) A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei:
a) a szolgáltatás megrendelése:

A megrendelést minden esetben  írásban  (telefax, e-mail, stb.) kell megküldeni a szállodának.  A megrendelésnek  tartalmaznia kell  a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (étkezés, program) pontos megnevezését. A szálloda minden megrendelést írásban igazol vissza (telefax, e-mail).

A Szent János Hotel esetében a szállodai alapcsomag minden esetben tartalmazza a szállást, büféreggelit, wellness használatot, fürdőköpeny bekészítést, vízforraló kávé- és teabekészítést, wifi internetet, áfá-t.

b) az ajánlatok érvényessége:
A  Mórahalmi Rozsmalom Kft. ajánlatai - a Napi szobaárak kivételével - csak korlátozott mennyiségű szobakapacitással állnak a Vendégek rendelkezésére.
c) a szolgáltatás lemondása:

A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja az érintett szállodát.  Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra – 1-6 éjszakára szóló foglalás esetén az érkezést megelőző 48 óráig, 7-nél több éjszakára vonatkozó foglalás esetén az érkezést megelőző 72 óráig van lehetőség.

Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, a kötbér mértéke 1-6 éjszakás foglalás esetén 1 éj, 7 éjszakánál hosszabb foglalás esetén 3 éjszakai szobaár.

Csoportos megrendelés esetén egyedi üzletkötéskor kerül sor a lemondási feltételek rögzítésére.  

d) a szállodába történő érkezés-távozás:
A szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10:00 óráig kell elhagyni.

3) Fizetési feltételek:

A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással, illetve a helyszínen érkezéskor készpénzzel, bankkártyával, üdülési csekkel és Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya). Üdülési csekkel és SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos üdülési csekk- és kártyahasználat érdekében a szálloda kérheti a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratát (személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél bemutatása). A Vendég köteles az azonosítási felkérésnek eleget tenni. Ha az azonosítás bármely,  a szállodán kívülálló okból nem valósul meg, a szálloda megtagadhatja az üdülési csekkel és SZÉP kártyával történő fizetés elfogadását. Átutalás esetén - amennyiben a szállodával kötött szerződés másként nem rendelkezik - a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés előtt a szálloda bankszámláján jóváírni.

 

4) Áraink:

A Mórahalmi Rozsmalom Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a nyomtatás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni. Az árak nem tartalmazzák továbbá az oda- és visszautazás, valamint az idegenvezetés díját sem.

Az árak -  a  4/2009 (I.30) NFGM-SZM együttes    rendelet 6. §-a alapján - a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.

A  Mórahalmi Rozsmalom Kft. az árváltozás jogát fenntartja.

Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásban közli.  A szálloda árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a Mórahalmi Rozsmalom Kft honlapján (www.szentjanoshotel.hu) található.

Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a vendég által utolsóként, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.

 

5) Egyedi szolgáltatások:
a) gyermekkedvezmények:
A kedvezmények kizárólag a szülőkkel együtt utazó gyermekekre érvényesek, diákcsoportokra nem vonatkoznak.
b) teljes panziós ellátás:
Az érkezés napi vacsorától – az egyes szállodánként eltérő módon – az elutazás napi reggeliig szól a szállodával történő előzetes egyeztetéstől, valamint a szálloda által publikált ajánlattól függően.

 

6) Reklamáció:

A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással. A szálloda a panaszokat  három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.

 

7) Kártérítés :
A szálloda az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel. Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult. A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.

Szeged, 2012. január 10.

Jacuzzis luxuslakosztály hálószobája Standard szoba / Családi szoba fürdőszoba Standard szoba Családi szoba nappalija Jacuzzis luxuslakosztály nappalija Jacuzzis luxuslakosztály fürdőszobája Standard szoba Standard szoba Fürdőszoba Standard szoba / Családi szoba fürdőszoba Családi szoba hálószobája Családi szoba nappalija Standard szoba / Családi szoba fürdőszoba Családi szoba fürdőszobája Standard szoba Deluxe apartmanok fürdőszoba Minikonyhás deluxe apartman Amerikai konyhás családi szoba fürdőszobája Amerikai konyhás családi szoba fürdőszobája Amerikai konyhás családi szoba hálószobája Amerikai konyhás családi szoba nappalija Amerikai konyhás családi szoba nappalija Jacuzzis luxuslakosztály hálószobája
Vevővélemények:


"Csak pár napig voltam Szegeden, de nagyon megragadott a város. Tényleg jó közel van mindenhez a szálloda, jól esett, hogy ebben a kánikulában az egész napi mászkálás után nem kellett még órákig buszozgatni, csak gyorsan “hazaszaladni” és megpihenni a nap végén. Nem beszélve arról, hogy mennyire jó volt egy most elkészült szállodában pihenni, ilyenben még sosem volt részem! Az ágyak, a szőnyegek, a falak - minden makulátlan, és látszik, hogy még szinte teljesen friss ez az egész. Nagyon tetszett!"

Parti Elvira, Ajka


"Sok jó éttermet és szállodát kipróbáltam már, de különleges konyhában abszolút ti vagytok a nyerők! Nagyon régóta vágytam rá, hogy igazi, minőségi indiai ételeket kóstolhassak, és ez a szegedi nyaralásom alatt végre sikerült is. Az étterem csillagos ötös, a szállás pedig nekem öt csillagos. Visszajövünk még!"

Csillagné F. Erika, Alsófarkasd


"Volt már egy jól bevált szállodám itt Szegeden, és nehezen vettem rá magam, hogy inkább Önöknél foglaljak szobát. Őszintén szólva, leginkább a belvárosi elhelyezkedés és a belső parkoló motivált, mert itt sajnos képtelenség parkolóhelyet találni. Ennek ellenére nem csalódtam: nagyon elégedett vagyok a körülményekkel és a kiszolgálás is nagyon figyelmes volt - mindezzel sikerült elhódítaniuk az előző szálláshelyemtől. Köszönöm!"

Bozai József, Pécs